dilluns, 3 d’agost del 2015

Una caseta moníssima de la Núriota!! Una nova col·laboradora

La Núria és una nova col·laboradora que ens ha fet una caseta moníssima!!
Us deixo que us l'expliqui:

Sóc la Núria Ferrando, tot i que quasi tothom em coneix per Nuriota.
Sóc de Barcelona (ciutat que estimo), però fa 13 anys que visc a Menorca, on hi he trobat ca meua...(...i una feina, of course!).
És justament a Menorca on fa uns 8 anys vaig descobrir tot aquest món de l'Scrap i m'hi vaig quedar del tot aferrada.
Sempre he estat una mica "trasto" i ja de petita, si la meva mare em volia tenir localitzada i estar tranquil·la, em donava revistes i unes tisores perquè fes paperets. Així que suposo que, aquesta passió ja ve de lluny... ;)
Fer Scrap ha estat la manera de donar llibertat a aquella part creativa que tinc i que no tenia sortida en el dia a dia. Em relaxa i fa que em superi a mi mateixa amb cada petit projecte. Però el tresor més gran que m'ha donat és el grupet de bones persones i amigues que hi he fet (comandopotxola).
Sempre he fet cosetes pels amics, la família, i per casa. He organitzat trobades a Menorca d'Scrap amb l'ajuda de negocis locals, i la col·laboració de botigues d'Scrap en línia com STAMPAM.net (pel que els hi dono mil gràcies).
No havia fet encara cap col·laboració, i és per això que quan la Irene d'Stampam.net, m'ho va proposar, em va fer molta il·lusió. Tot i que aquest projecte, ha tardat una mica a sortir del forn, estic contenta i espero que us agradi.


Quan jo era petita, l’Anna i la Xita (les meves germanes) tenien a la seva habitació, una caseta de fusta penjada de la paret, amb cosetes de decoració. Jo me la mirava i remenava tots els detallets… I ara pensareu: “la Núria ja torna a enrotllar-se com una persiana…” ;)

Doncs fa uns mesos vaig trobar una d’aquestes casetes tirada per dins una botiga d'antigüitats, i evidentment, me la vaig endur a casa, fent honor a aquesta mania convulsiva de recol·lectar xorradetes per “tunejar” o reciclar. 



El resultat m’encanta: es tracta d’un projecte de "Home Decor" encarat a l’arribada d’un nou nat a la casa. 

 





He utilitzat les fustetes d'Stampam per a nadó, que són monííííssimes, els papers de la col·lecció Geomètric “U”, amb uns cors petitons molt ben aprofitats i un segell amb molt bon rotllo! + una mica de pintura acrílica, gesso i restes de papers bàsics i quatre trossets de washi tape, i aquest és el resultat. Espero que us agradi, fins aviat!!
Nuriota

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada