dijous, 30 de juliol del 2015

Un marc 3D de la Miriam!!

La Miriam ens ha fet un marc 3D que és una passada!
ens ha enamorat!! ;)


És un marc 3D. Per crear el fons he utilitzat un parell d’stencils que em tenen el cor robat… el del Mapamundi i el de l’Aranyeta, que són imprescindibles per portar l’atenció visual a un punt determinat.


Les formes per decorar i les seves frases també em fascinen: “Energia positiva” i “fantàstic” em van anar súper bé per el quadret de “Supergirl”. En un primer moment vaig pensar en pintar-los, però finalment vaig decidir deixar-los en  la seva forma original ja que així destacarien més.


Tant l’estructura com la base del marc són uns cartrons que he reciclat. Ho trobo molt interessant  per una banda per a reutilitzar i respectar el medi ambient i per l’altra, com a exercici de creativitat tot donant un segon ús a coses o materials que ja no s’utilitzen. De fet, ja estic pensant en que les bases a on vénen les formes per a decorar seran uns stencils ideals per fer fons de mixmedia. 



Per l’efecte 3D de les imatges, he jugat amb el tamany de les fotos retallades i a més, les he enganxat en cartrons de diferents tamanys er donar-hi més profunditat.




Esper que us agradi el projecte i que us inspiri molt!!! Jo m’ho he passat genial!!

Petonets i fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada